Ond tro

Heeeeej vackra människor! Förlåt för dålig uppdatering men har inte haft tid i helgen! I fredags va jag ju med på kristallen och sen pkte jag, felicia och andrea hem till mig och gick ut och träffade på några killar. Sen gick vi hem och kollade fiilm! På lördag gjorde vi oss iordning och åkte hem till felicia vid 2 ttp, åt lunch och åkte sen hem till Arthur i hornstull. Vi där och kollade film och hade mys :) Åkte vid sex till kungshallen och åt en snabb middag. Sen drog vi till Circus och kollade på We will rock you! Så sjuukt grym. Sen sov vi hos felicia på kvällen och på söndag dansade jag typ hela dan. Så har inte haft tid :) Ikväll ska jag på typ förhandsvisning av Ond tro! Det är samuels pappa som har gjort den filmen så det är kul! Puss och hej


Typ ett och halvt år sen, OMG


Kommentarer
Postat av: Henrik

vad fan e ett och halvt år sen?

2010-09-06 @ 19:39:35
Postat av: olivia

ett och ett halvt då, nöjd?

2010-09-07 @ 18:34:59
URL: http://oliviasvanbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0