Sunday

Förlåt för dålig uppdatering men så blir det när man har kompisar som man måste umgås med! Och det är nog såhär det tyvärr kommer bli. Har inte alls mycket tid för att blogga men det kommer upp ett inlägg så fort jag har tid och möjlighet! Idag har jag iaf tränat, balett och pardans! Pardansen kul som vanligt! Igår var jag i Tyresö och sov hos Agnes kusiner, med Agnes och Andrea! Skit mysigt hade vi det. Badade i swiming poolen och bubbelpoolen! Super nice var det. Sen kollade vi på skräckis med Mattias och Niklas i stugan som vi sov i. Men nu ska jag äntligen få hoppa in i duschen och bli fräsh. Vi hörs senare!


Just nu:



Igår:






JÄTTE DRIVBILDER. HAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0