Helgen

Fick en fråga om hur min helg var. Och jaa, så här var den: På fredag var jag hemma och bara chillade! Åt god middag och sånt. Sen på kvällen gick jag ju på bio och såg I rymden finns inga känslor. Gym! På lördagen var det en seg morgon men gick iaf hem till Ebba vid halv 1. Va där och åt lite och pratade om massa grejer eftersom vi inte setts på länge! Sen åkte jag och mötte Agnes på stan och vi gick runt och kollade i affärer och tog en fika på Espresso House. Fick med mig hem pärlörhängen från Pub. Nice! Sen åkte vi hem till mig och hon åt middag här och vid 9 följde jag henne till the busstation och sen gick jag hem och kollade på Indiana Jones med kära familjen! Och sen somnade jag. Så det har väl vart min helg. En väldigt lugn helt enkelt?






En osminkad och väldigt trött Olivia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0