En annurlunda kväll

Hejsan! Kvällen vart inte riktigt som planerat. Jag och Agnes kom till fryshyset vid 7 och ställde oss då i kö med massa andra vänner. Efter att ha stått där i typ en halvtimme kommer en som jobbar där och säger att dom kommer ta kön från andra hållet, så vi måste flytta till andra sidan och då hamnade vi typ i mitten av kön när vi innan stod typ längst fram! Fett segt var det. Så efter att ha stått i den kön i två och en halv timme och inget hända så ruttnade jag och sålde min biljett och åkte hem. Men om det inte hade vart så att jag skulle till London imorn så hade jag stannat kvar och köat, för nån gång måste man ju komma in. Haha, jaa.. så denna kväll blev väldigt annurlunda men ändå kul. Väldigt flummig. Nu måste jag gå och lägga mig för jag måste upp ganska tidigt imorn eftersom jag åker till London!
Såhär såg jag ut ikväll. Ett par blåa jeans med en svart frans tröja + smycken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0