Tisdag

Hejhej! Idag har jag haft en riktigt chill dag! Hade som vanligt bara en lektion på morgonen pch de va musik. Sen hade jag håltimme då jag var hemma hos Amanda. Sen efter det hade jag utegympa och vi körde Catch the Flag eller nåt sånt. Det va riktigt kul iaf! Efter det gick jag Eden och Fia och handlade lunch på prisextra. Sen mötte vi Ellinor, Emmy, Thea, Ellen och Amanda och satte oss på en filt i solen på gården och åt lunch. Sen gick Ellinor, Ellen, Thea och Amanda tillbaka till skolan och hade NO medans jag fia emmy och eden hade håltimme, jag fia och emmy låg och solade och lyssnade på musik och sen kom Wille och la sig med oss, haha. Nu ska jag äta!


Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0