Tisdag - pluggdagen

Hejhopp! Har kommit hem från skolan precis. Idag är det tisdag och det är lika med pluggdag. Uusch! Måste plugga spanska för jag har spanska prov på torsdag :( Vi får se hur det går. Har haft en riktigt skön dag. Hade en lektion på morgonen, det va musik, som är kul! Sen hade jag håltimme. Sen hade jag utegympa och spelade fotboll. Sen gick alla för vi hade lunch men jag Fia och Wille stannade kvar och låg i solen och pratade och spelade mera fotboll. Sen gick vi hem efter typ två timmar och hade en typ kvarts lektion. Sen slutade vi! :D
Dagens outfit:
Hade på mig :
Svarta strumpbyxor
Jeans shorts
En svart långärmad med puff axlar.
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0