Skola imorn.

Japp, imorn ska jag till skolan och träffa Ellinor! Myys. Fast inte mys med lektioner. Och för dig (ida) som envisas med att komentera hela tiden och fråga varför jag inte går till skolan men går på rep och föreställning : Det ska man ju inte, det vet jag. Men nu är det så att jag har show på fredag och lördag och skulle ha genrep igår. Och om man inte kommer får man kanske inte va med på allt. Det va VIKTIGT att man gick. Jag va inte äns med ändå utan satt och titta på. Och när det gäller föreställningen så var det så att en av våra lärare sa att det va viktigt att vi gick på den med för att vi skulle titta och lära oss mer. Så va det med det typ. Men jaja. Nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar imorn.
en trött olivia
Pussar

Kommentarer
Postat av: ida

ja är en envis människa olivia ! :D <3

2010-05-20 @ 19:15:24
Postat av: olivia

haha <3

2010-05-20 @ 19:35:33
URL: http://oliviasvanbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0