Jag är dålig på att blogga.

Förlåt att jag inte bloggat på länge men har haft fullt upp helt enkelt! Det är mycket nu på sista tiden. Jag har iaf haft en riktigt rolig helg! I fredags hade jag träning till kvart över åtta men jag Agnes och Andrea fick gå tidigare för att vi skulle hinna med en buss ut till Brunn. I Brunn "firade" vi valborg med hennes klasskompisar också typ. Vid typ halv elva kom Andreas pappa och hämtade oss, så åkte vi hem till henne och käka grillat! Mums :D Sen myste vi massa med godis, chips och vit chokladmouse! Vid tre somnade vi. Sen nästa dag hoppade vi studsmatta och tog roliga kort. sen åkte jag och Agnes hem. Och sen på kvällen igår så va jag på 50 års fest! Jätte kul faktiskt. Va med Hjalle och Olle hela kvällen, haha. Vi hade mycket skojigt ! ;) Kom hem vid halv fyra och somna på en gång och vaknade sen vid halv ett idag. Riktigt skönt att få sova ut. Då åkte jag till mormor och typ fika och satt på balkongen och försökte sola lite :P Nu är jag hemma och pluggar spanska. Ikväll ska vi mysa med film tror jag! I torsdags köpte jag föresten en jeans skjorta, en blommig kjol och ett par jeans shorts (som jag kanske ska lämna tillbaks) Är mycket nöjd med det jag köpte! :D
Pussar

Kommentarer
Postat av: ebba

Köpte du den där blommiga kjolen som jag tittade på?? <3

2010-05-02 @ 21:56:16
URL: http://hoometown.blogg.se/
Postat av: olivia

jag köpte en blommig kjol på zara, men jag vet inte om det var den du tittade på ;) va nog upptagen med att titta på shorts, haha <3

2010-05-02 @ 22:49:00
Postat av: Agnes

du är så sööt!<3

2010-05-05 @ 19:42:16
URL: http://baraaagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0