Tisdag

Sho! Idag hade jag skola till 12 typ, efter det stack jag, eden, emmy, sofie, thea och amanda till grönan. hihi igen. Var där en stund. Till 5 och sen gick jag till mammas jobb som ligger nästan bredvid. Och nu är jag hemma. Utmattad! Imorn är det skolavslutning ! Kul och tråkigt på samma gång. Kul med sommarlov men tråkigt att inte träffa alla på hela 2 och en halv månad. Har fullt upp i sommar nämligen. Och tråkigt och roligt. Men det är särskilt tråkigt att inte se ... på läääänge. Aja, jag överlever. Nu ska jag snart äta mat sen kolla film och bestämma hur jag ska se ut imorn. Juste, eleonor ska hit också :P



Jag idag i Bellevue

hmm, eleonor gillar inte mina kramar

Sötisar fia och mika

Eleonor och Fia

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0