The last song

Har vart ute hela dagen och kvällen så har inte kunnat blogga. Idag kom jag och maja till jobbet ungefär halv 10. Då fixade vi klart de sista och sen började vi jobba på riktigt liksom. Sen häll vi på till cirka halv fyra. sen åkte vi in till stan och tog en hamburgare och gick på bio och såg The last song. Jättebra film! Rekomenderas. Men väldigt sorglig... Grät faktiskt i slutet. På vägen hem hade jag och maja värsta flumm attacken och skrek av skratt och la oss på marken för vi höll på och kissa på oss. Haha. Nu tittar jag och mamma på fotboll fats ingen är så värst intresserade ;) Imorn skulle jag ha vart med agnes men det blev inte så så jag ska nog va med maja. Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0