LOVE 2010

shoo! Idag har jag vart med sofia ju! Vi gick på stan tills vi inte orkade mer, då åkte vi hem till henne i danderyd och kolla på saltkråkan. Sen åkte vi in till stan igen och va på nån konsert vid slottet och stod och dansade och gjorde reklam för Cloetta :) Så fick tröjor och godis!. Fast det smaka rövhål så jag åt inget. Det va faktiskt väldigt kul. Va med sofia, dennis och oscar. Haha, vi skicka in ett kärleksmeddelande till nån storbilds skärm och skriv typ våra namn och så. Den slutade vid 10 och då gick jag med dennis och oscar och alla till gamla stan. Sen mötte jag syrran, pappa och samuel som hade vart ute och ätit typ. Då knatade vi hemmåt och nu sitter jag här. Imorn hittar jag på nåt kul! Pöss!


Dennis!



Oscar (orre utan snorre)

Fan va snygga vi är!

Sofia <3 Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0