Jag älskar sommar

Föörlåt! Men man har verkligen inte tid att blogga under sommarn, speciellt inte under midsommar. Kommer inte blogga mycket under sommarn alltså... Men thats life! Hade skit kul igår på midsommar, idag har jag haft lika kul och kommer ha det bäst ikväll också. Har åkt moppe med sebbe, lucas och emil, badat med freja, tuva, sara och emma, spelat fotboll med alla, gått promenad med tjejerna och massa annat. Ikväll ska jag freja, tuva och sebbe tälta! Hihi. Kul som fan ska vi ha :D Nu ska vi snart grilla. Puss på rumpan!
Juste, kan inte hitta min kabel.. men jag laddar iaf upp bilder på tisdag!




Kommentarer
Postat av: mika

saknar dig ! när kommer du hem till stan igen ? :) <33333

2010-06-27 @ 10:01:54
URL: http://mikalandins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0