Fredag!

Sho! Idag har jag haft mina sista lektioner i sjuan! :D Jippi! Vi hade rätt slappa lektioner. På gumpan hade vi vattenkrig! Det va skit kul. Alla va mot alla och vi sprang runt i shorts och top och blötte ner varandra. Alla var verkligen sjukt blöta ;) Så sen hoppade alla i vattnet och badade! Skit mysigt och skööönt! Det låg nämligen en strand precis där vi hade vattenkriget. Det va Bellevue udden! :) Efter skolan gick jag och eleonor hem till mig och ränade min garderob. Skönt, kunde inte stänga den innan. Nu är det typ rensat och klart! Nu sitter vi bara och degar men ska väll hitta på nåt. Ikväll ska jag på bio med Amanda och mamma och se Sex & the city 2 ! Wiiie, älskar serien och filmen ! Kommer bli super nice.
Gårdagens roliga:
Mika: Olivia, är du inte varm?
Olivia: Nee..
Mika: Okej..
10 sekunder senare..
Olivia: ÅÅh, gud vad varmt det är!
Finfina bilder på mig och eleonor.
Pussar

Kommentarer
Postat av: mika

hahahah roligaste !! ;)

men andra tycker nog inte det är så kul men aja. :p <3

2010-06-04 @ 17:21:09
URL: http://mikalandins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0