Sammanfattning av veckan

FÖRLÅT för att jag inte har bloggat på en vecka men det har inte funnits tid och datan har ju ingen täckning... Men tänkte sammanfatta allt.

Onsdag: Va hos Agnes och träna och såg Eclipse på kvällen och den va GRYMT BRA!

Torsdag: Vi vaknade, packade, tränade lite till och åkte sen till utö i agnes skit snygga och stora båt! När vi kom fram tog vi de lungt och åt på resturang och va ute och spelade in filmer

Fredag: Vi va ute och tränade, badade, åt glass, åkte moppe till Ålö och åt lunch där. Sen på kvällen va vi med Jeppe i agnes båt och spelade kort till klockan 3.

Lördag: Vaknade sent, åt lunch, tränade, åkte ribb (DET VA ASKUL!) gick och duschade pch fixade oss till kvällen. Sen på kvällen va det fest och då åt vi mat, va ute med alla barnen och körde dunken,  uppträdde för alla, dansade loss på dansgolvet och så. Sen gick jag, agnes, andrea, jeppe, julia, julia, william och edvin och badade klcokan 4 på morgonen. Skit mysigt. Sen gick va och la oss vid 5 ungefär.

Söndag: Va på utö till lunch sen åkte jag och agnes hem med färjan, hem till mig. Där väntade pappa och vi gick och åt mat. Sen åkte vi ut till landet och myste.

Måndag: Vaknade 12 och åkte då direkt till dammhagen och va där och solade, badade, spelade fotboll och åt glass. Åt middag hemma sen gick vi ut. Kom hem på kvällen och spelade poker med familjen.

Tisdag: Åkte till Eskilstuna för att de va dåligt väder. Vi gick i affärer där och fikade. Åkte hem, körde poker, badminton och grillade. Sen gick vi ut och kom hem på kvällen och åt jordgubbar och chips pch tittade på Hemma bäst.

Onsdag: Idag vaknade jag vid tio och gick upp för att jag låg och hostade så jävla mycket. Agnes sover fortfarande men ska snart väcka henne. Vi ska dra till dammhagen igen! Och sen ska vi till nyköping för jag ska ta fästingspruta.. Agnes ska också hem idag, tråkigt!



Agnes båt

vi sov här, i agnes rum på båten

älskar er bästisar!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0