lite mer presenter!

fyllde ju år i torsdags och fick då en kate moss parfym, kläder, nya skidglasögon, skidresa till åre (alltså när jag va i åre med agnes) äkta uggs som är beställda från australien. Sen från släkten fick jag koss hörlurar, mini radio som man kan änvända som högtalare också, 300 på h&m, en jättefin randig tröja och en grej som kommer komma på måndag men ja vet inte va det är? Kanske ett par converse, för jag önskade mig det men vi får se :) och sen av eden fick jag 200 på bio och en bok om hur dom gör alla Twilight triks och sånt och av ellen fick jag ett halsband och ett par örhängen :) Har fått jätte fina presenter tycker jag :) Tack alla!
Bilder på allt kommer nog senare för jag hinner inte ta det nu!


haha jag och andrea innan lilla melodifestivalen ;)





Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0