imorgon börjar dansen!

förlåt för att jag inte bloggat på länge men jag har verkligen inte orkat eller haft tid! I fredags va jag med felicia och vi va och såg "Har ni hört ryktet om Morgans?" tror jag den hette, den va faktiskt bra! Sen på lördan va jag med maja och vi köpte pizza och MASSA godis och nördade oss med Twilight hela kvällen/natten. Sen idag har jag vart på stan med mamma och min syrra och fick med mig hem en typ tunn tjocktröja som va väldigt cool tyckte jag :P Jag köpte den från American Apparell för jag hade presentkort där :) Gjorde en sak ikväll som blev helt misslyckat men ska göra om det på onsdag tror jag ! Nu tänkte jag nog gå och lägga mig för jag är rätt trött och det är skola imorn -.- Men det roliga är att dansen också börjar ! :) Godnatt .


imorn får jag träffa er igen ! :)




Pussar


Kommentarer
Postat av: hej

visa tröjan du köpte :P

2010-01-18 @ 21:25:21
Postat av: olivia

vem ? :)

2010-01-18 @ 21:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0