Nu är alla hjärtans dag snart över.

heelloo ! Idag på alla hjärtans dag har jag vart på bio med mika marcus och apollo och vi såg såklart Valentines day ! Den va inte så jättebra, det hände lite för mycket olika saker hela tiden och sen va det konstig handling. Men sen på eftermiddan gick jag hem och hjälpte till lite för att sen kom Willy, Cilla och Calis på middag. Väldigt trevligt och mysigt. Kul att få träffa dom på riktigt :P Imorn är det måndag igen och då har jag street och sång . Nu tänkte jag gå och göra mig iordning. Ni får ha en fortsatt trevlig alla hjärtans dag !





mika och jag i somras !



 och söta cimon !





Pussar


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej! Har veckansblogg tävling nu på bloggen så om du vill vinna veckansblogg så länlar du bara i komentarrutan så får ni svar i slutet av veckan!



Puss Emelie<3

2010-02-16 @ 18:47:23
URL: http://forzelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0