måndag

heelloo ! Förlåt att jag inte bloggat på länge ! I helgen har jag iaf vart med andrea och felicia och då drog vi till ios. Sen på lördagen hade jag öppet hus och sen åkte jag hem till emmy och va hade spa ! Sen på söndagen åkte jag pulka :P Och bara chiiilade hemma =) Sen idag har jag vart ledig :D Så då sov jag länge och sen bara tog det luugnt ! Och sen vid halv två kom mika och fia och lite senare kom agnes . Vi gick ner och hyrde film och käka popcorn xD Senare kom andrea, haha fullt hus :P Och då åkte vi senare till dansen och hade street och sång , suuper kul ! Nu ska jag snart äta lite middag :) hare bra !
Pussar

Kommentarer
Postat av: ebba

Kan man bli snyggare? NEEEJJJ!!!! <3 MIss U :(

2010-02-22 @ 21:45:17
Postat av: olivia ;)

jooo det kan man, DUU är snyggare !! :D saknar dig med :(

2010-02-23 @ 12:45:39
Postat av: Molly

fin <3

2010-02-27 @ 22:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0