du är finast

Jag orkar inte skriva så mycket men jag måste bara få säga att jag älskar dig så mycket felicia ! Vi är så lika på alla sätt. Vi har alltid kul ihop och hittar på knäppa grejer ! Har så sjuukt mycket fina minnen med dig, tex från i somras när vi va på mitt land och vi smög på killarna och du kissa på dig och vi ramlade i brännäslor och lera ! HAHAHAHAHAHAHAH , det var så jäääävla kul. Kissade nästan på mig jag med för att jag skratta så mycket. Men jag gjorde det aldrig eftersom jag satte mig och kissa så alla såg min super fina rumpa, haha . Guud, vi ha verkligen gjort mycket tillsammans. I sommar kommer vi få ännu mer knäppa och pinsamma minnen vi kan sitta och skratta åt flera månader senare ! Felicia <3 Olivia. Det är så det ska va.
jag älskar dig syster <3

Kommentarer
Postat av: felicia

ÄLSKAR DIG MED ! Du är bäst syster eller bror kanske jag ska säga. Du är mitt allt, sommaren 10 = olivias & Felicias sommar. <333

bror <3 syster

2010-02-13 @ 22:11:19
URL: http://feliciaeklunds.blogg.se/
Postat av: Anonym

japp :S

2010-02-14 @ 18:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0