Dålig på att blogga !

jag vet att jag typ aldrig bloggar nu för tiden men det är så tråkigt :P Och jag har jätte mycket läxor nu för tiden och massa dans så jag hinner heller inte. och på helgerna händer det mycket också. Men jag ska försöka så gott jag kan ;) Den här veckan har jag gått i skolan och dansat och pluggat :P Inget roligt direkt förutom dansen ! Men imorn ska andrea sova hos mig ! Det ska bli riktigt mysigt :) Måste plugga vidare nu ! Hare bra !
andrea sötis med solglasögonen ! :P <3
Pussar

Kommentarer
Postat av: mika

eey, vad har hänt meddin header älskling ? =) <3

2010-02-05 @ 19:46:52
Postat av: erica hansson ♥

E inte de linda i mitten ? ;o <3

2010-02-06 @ 18:06:20
URL: http://eriicahansson.blogg.se/
Postat av: olivia

jo de kanske de e men de gick inte att klippa ut bara andrea, :P <3

2010-02-06 @ 18:08:04
URL: http://oliviasvanbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0