I'm back!

Heelloo! Nu är jag tillbaka igen! Har inte haft nån dator på typ hundra år. Hade det helt underbart i Italien! Tyvärr har all min färg därifrån gått bort.. så är helt blek igen. Gotland va en av de bästa veckorna på sommaren! Hade det sjukt kul med alla människor där. Saknar det redan faktiskt :) Och tack Andrea för att du bloggade lite åt mig! Älskar dig otroligt. Igår kväll åkte vi hem från Gotland under storm.. Det blixtrade och åskade och guppade men jag klarade mig! :D Imorse vaknade jag vid tio och hade helt glömt bort att jag skulle gå och fixa mina ögonfransar och ögonbryn så jag fick skynda lite och sen gå. Så nu har man iaf nyfärgade ögonfransar och noppade och färgade ögonbryn :D Nice! Ska verkligen baara ta det lungt idag. Är så sjukt trött från veckan med all träning. Och imorn börjar skolan igen.. Längtar absolut inte! Nu ska jag ta och laga nått att äta och sen lägga mig i soffan och hyra en film från boxen.
Varning! Sjukt ful bild, tittar i kors och skit. Men det va skit svårt.
Visst har jag fått blondt hår? Det blev solblekt i Italien

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0