OOH YEAH

hejhopp!
Idag har jag vart och käkat lunch med familjen och sen gått på stan med Amanda och Samuel! Vi gick sen och fikade. Vid fem hade vi visning här hemma och det kom typ 10 familjer. Men jag vill inte flytta :( Trivs jätte bra här! Men det är inte säkert att vi gör de ändå ! Imorn börjar skolan igen och det gillar vi inte! Fast måndag, tisdag och onsdag har jag bara musikal! Så det betyder ingen skola för mig :D Imorn har jag dans också och det ska bli super kul för jag har inte träffat många danskompisar på lovet så jag saknar dom riktigt mycket! Allihopa! Nu måste jag plugga lite no -.- Men skriver imornbitti för jag har sovmorgon! :D

Två bilder från Södermöja


Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0