Måndag!

Yees, idag är det måndag och då har jag haft musikal show och det gick hyfsat. Började inte as skratta mitt under pjäsen iaf men nära på. Slutade ungefär vid tre och då väntade Andrea och Agnes på mig utanför teatern och vi gick sen och käka mellis. Vi åkte till Östermalmstorg (vår dans ligger där) och stötte på Jossan och henne killkompis som va knäpp typ ;P Hahah när vi skulle gå sa vi hejdå men ja ba: Tja då! hahaha asså jag brukar INTE säga så. Så vi började AS GARVA ! Typ skrek :p Sen gick vi till vitamin water och skulle ta en dricka men då va de tydligen stängt för hon där inne ba skrek : det är stängt! Hahahah då börja vi as garva igen ? :P Vi va verkligen skit flummiga ! Men det va as kul iaf! Nu måste jag gå och lägga mig. Puss!



det går tyvärr inte att rotera den! :S


Kommentarer
Postat av: Ellen <33

Halloj!

Får höras nån dag, musikalen tar ju upp hela dan! Men men, gillar bilden med conversen på!

2010-04-13 @ 20:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0