Tisdag&Onsdag

jahopp, det blev hemma idag igen, mår inge vidare. har vilat och nu har jag precis ätit lunch. Igår provade jag att gå till skolan och det gick bra. Men sen hade jag min första danslektion igår men den kunde jag inte va med på utan jag fick sitta och titta på. Det va inte så kul, blev bara ännu mer sugen på att börja dansa. Men sen när jag vakna imorse mådde jag inte bra! Mamma kom in med frukost på sängen men jag orkade inte sätta mig upp äns. Sen kom pappa in och och fråga om jag verkligen skulle gå till skolan idag, så det blev hemma. Ska ju sova hos julia på fredag men vi får se hur det blir. Hoppas på det bästa! :)

Puss&Kram


en bild på mig ellinor och ida <3 :) älskar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0