orientering!

imorn ska vi ha orientering! :( Det kommer bli trååkigt .. jag är jätte dålig på det! Det endå bra med det är att vi slutar typ 1 och kommer inte ha lektioner! Efter det kommer jag ha som vanligt dans. Idag har jag vart i skolan och haft det helt okej. Det är rätt kul i skolan nu när vi har lärt känna 7b och 7en mycket bättre. Juste en tjej i 7en gick runt idag i skolan och delade ut papper om nåt sleep over hon ska ha på fredag. Hon bjöd nåra i min klass och nåra i 7b. Vi frågade om hon bjöd alla men hon sa att hon bara bjöd dom coola :P Har ingen aning om jag ska gå eller inte. Tror inte det, typ ingen från klass ska. Aja nu ska jag gå och kolla på tv.

Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0