Min helg + måndag

hej sötisar, Har inte orkat skriva nåt men jag skriver nu. I fredags va jag i skolan som vanligt och efter skolan gick jag till åhlens och köpte ansiktsvatten som är jätte bra! Sen gick jag hem med eden och vi gjorde inte så mycket. Sen typ vid 6 kom felicia hit och då titta vi på my camp rock och sen åt vi tacos. Efter maten vid typ åtta gick jag felicia ut. Det va typ inga ute och det va trååk .. Vi gick hem och myste med chips och sex and the city! Sen busringde vi massa men felicia somna rätt tidigt :P Gulligt! På lördag va jag med fia och mika och vi va i vasa parken en stund. På kvällen sov jag hos ellinor. Vi va hos wille en stund men de va inte så jätte kul så vid halv elva gick vi hem. vi kolla på hairspray och åt godis! På söndag va jag hemma först och plugga och sen vi typ ett träffa jag felicia. Vi gick till vasa men det va inge kul så vi ringde wille och marcus angus och wk och så mötte vi dom. Vi gick till io (inferno online) och va där en stund. Men jag och felicia mådde as illa att va där så vi gick ut och tog luft och då kom en kille fram och fråga om vi ville gå på nån fest-disco :P Sen gick vi till dansen och hade en rolig danslektion men max va inte där så jag hade ingen partner. Idag gick jag till skolan och sen hem. hade ingen dans idag så jag ska passa på att plugga!

Pussar


ida och mika gullisar <3


Kommentarer
Postat av: emmi<33

heej älsk<333 ska vi hitta på någonting före dnasen imorgon?

2009-09-14 @ 18:39:13
URL: http://forzelius.blogg.se/
Postat av: Thyra

kan du inte lägga upp bilder på dom dära wille oh marcus om dom hette så ... :D

2009-09-15 @ 07:22:44
Postat av: Anonym

skirv meeera !! :D

2009-09-16 @ 19:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0