Klassresa imorn!

japp, imorn bitti åker jag på klassresa! Så jag kommer inte blogga förns på torsadg, kanske onsdag om jag hinner och orkar! Idag va jag på stan med mamma och köpte ett par jeans och ett par pumps. lägger upp bilder på det sen! Efter det åkte jag till dansen och hade pardans, det va jätte kul! Förutom att max har typ brutit knogen så vi kunde inte göra nåra kast/lyft . Så vi hörs på torsdag!

PS. bilder från klassresan kommer! Då kommer bilder på marcus&wille för dom som ville ha det :P

olivia


jag emilia och felicia,man ser typ inget :P

jaa, vi är lite konstiga som ni ser ..

emilia och konstiga felicia! <3


Kommentarer
Postat av: felicia

haha, grymt snygga bilder :p

2009-09-21 @ 20:46:07
URL: http://feliciaeklunds.blogg.se/
Postat av: Anonym

när kommer ni hem från klassresan ? =)<3

2009-09-24 @ 16:07:46
Postat av: Anonym

hejehj olivia ! älskar din blogg !

kan du inte göra ett video inlägg nångång ? <33 skulle älska de ! <33 tacktack and one secret , keep going girl!

2009-09-24 @ 16:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0