Godmorgon!

Godmorgon alla läsare :P Jag vakna för typ en timme sen och har ätit frukost. Idag ska jag va med ida, marcus och fredrik . Vi ska typ gå på bio! Jag har vart duktig och laddat över bilder från klassresan men alla kom inte med? Så det blev bara nåra stycken men jag gör ett till försök ikväll!

olivia


ida och mika innan vi åkte båt <3

fia och ellinor :) <3

eden


trötta marcus och wille, klockan var typ åtta :S

jaa, det va alla som gick! Har många fler som jag laddar över senare idag!


Kommentarer
Postat av: jenny

jätte fina bilder , men vart är du :P hihi man ser typ inte marcus och wille om dom hette så :O

2009-09-26 @ 10:34:14
Postat av: jenny

och vart åkte ni på klassresa ? :O <333

2009-09-26 @ 10:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0