Fredag

åå blir så irriterad! Jag vill vara frisk så att jag kan gå till skolan och sova hos julia! Jaa, jag kan inte och får inte sova hos julia !!? Faan, har längtat så efter det! Och nu blir allt förstört! Jag måste antagligen följa med till landet för typ hela min familj ska det så .. Det är skönt på ett sätt för man mår så bra av att vara där :P Det är så skönt att vara där men det finns typ inget att göra där om det inte är nåra där, emma ska inte dit, tuva&freja ska typ ut men ska bo hos frida och linus och alla andra ska typ inte heller ut :P Så jag kommer nog ha tråkigt!

Puss&Kram


emma hos frida i våras :)

emma och tuva <3

emma tuva och jag :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0