bilder från igår och lite om idag

hejsan sötnosar,idag har vart en vanlig och rätt långtråkig dag i skolan men dansen var helt okej, det var balett idag och det är ganska kul men det är kul att träffa kompisarna! Efter dansen träffa jag julia, hon skulle dansa efter mig :) Jag var ful och hon va söt! juste, imorn har jag studiedag och det kommer bli skoj! Skulle gått på grönan men det va tydligen stängt :( Så det blir nåt annat roligt! Nu ska jag kolla på vänner. Hörs imorn!


jag på innan gumpan.

ellinor jag och mika på gumpan :)

jag och ida älskling efter skolan <3

söta felicia innan dansen <3

Pussar


Kommentarer
Postat av: julia

mmh, jag var verkligen jätte fin ;P eller inte.... :P

men det var kul att träffa dig gumman <333333333333

2009-09-10 @ 15:50:41
URL: http://juulianderssons.blogg.se/
Postat av: jenny

har du inte bilder på några kill kompisar som du kan lägga ut =) eller du kanske inte har några :P hehe , älskar din bllogg ! kanske nått video inlägg nån gång ? <333

2009-09-13 @ 20:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0