en knäpp grej om mig!

hejsansvejsan, jag har upptäckt en grej. Jag faller för blonda killar med hes röst ! Just nu tex är jag kär i Ulrik som vann lilla melodifestivalen! Och han är blond och har hes, helt underbar, röst! Och innan det tyckte jag om en kille som också var blond med hes röst! Självklart tycker jag om andra killar också men jag faller specielt för just blonda och hesa! Jag är helt knäpp ju .. :P Måste fortsätta plugga spanska nu!

Pussar


haha hittade ingen bra bild på han,
men han är ändå söt <3


Kommentarer
Postat av: juuulia

hihi söt du är gumman, men vi ska allt ta och hitta nån söt blondin till dig! ;P <33333

2009-10-20 @ 15:29:34
URL: http://jeaw.blogg.se/
Postat av: olivia

hahaha braa! Han ska helst ha hes röst också :P <3333

2009-10-20 @ 15:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0