dansgruppen <3

jag kanske ska berätta lite mer om min dans. När jag var 4 år började jag att dansa på Lasse Kuhlers Dansskola. Jag gick i en vanlig grupp tills typ i 1? Då jag blev uttagen till en nystartad grupp som kallades microshow gruppen, sen började jag i minishow gruppen och nu går jag i lillashow gruppen. Jag har nästan gått med samma personer hela tiden! Och vi är nu skit bra vänner. Dom är en utav mina bästavänner! Dom heter felicia, agnes, andrea, emelie, kyra, emilia och tanja! Vi har vart med om skiit roliga saker tsm! Vi har så sjuukt många minnen tsm. Älskar min dansgrupp och mina kompisar! Och alla uppdrag vi gjort! :P
Tänkte lägga upp två bilder på min grupp. :)


från vänster kyra, felicia andrea (i rött) agnes ovanför, jag, emilia och sen emelie! <3
älskar er.


och hela min älskade dansgrupp på showen i våras. <3


Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0