Jag älskar Twilight.

Nu är jag hemma från en underbar kväll med syrran! Vi har vart ute och ätit och sen åkte vi ner till biografen Park och såg New Moon! Det var helt sjukt mycket folk där. Eller tjejer :P Det gick inte att va där inne för det var så trångt men det var det värt! Det va så kul för alla skrek när man såg Edward första gången :P Och när man fick se Jacobs kropp ;) Sen va det massa skrik på andra ställen också. Det finns inte så mycket mer att säga om det än att jag älskar Twilight och Edward Cullen! Ååh, han är så söt.
Jag hade på mig en grå/silvrig klänning från weekday och ett par svarta tights. Sen hade jag en kappa till det och ett par converse. Nu ska jag titta på tv eller nåt tror jag :P Imorn sover jag hos emmy! Kommer inte kunna skriva så mycket i helgen eftersom vi typ ska va på emmys land och sen på söndag ska jag dansa men jag skriver på måndag. :) Ha det så bra!
hade den här klänningen ikväll, inte så bra bild.
passar jag i mittbena? Säg ärligt nu!

Pussar

Kommentarer
Postat av: juulia

jaa, det är klart du passar i mittbena :)

hahah, du är twiligt nörd älskling <333333

2009-11-20 @ 22:28:12
URL: http://jeaw.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja<3 Du passade jätte bra<3

2009-11-21 @ 10:30:38
Postat av: syster ;)

haha vill också se new moon ! Men jaa du passar mittbena gumman :)



fast jag håller med julia din twilight nörd ! Och jacob är inte snygg olivia .



älskar dig <333

2009-11-21 @ 10:31:31
URL: http://feliciaeklunds.blogg.se/
Postat av: ebba

tycker du ska ha så där hela tiden!! jätte fint! <3

2009-11-21 @ 11:06:48
Postat av: felicias syster olivia ;)

hahaha ja vet att jag är twilight nörd! :P Och jo, jacob är snygg?! Men alla har vi inte samma smak :P



älskar dig med <33

2009-11-21 @ 11:17:08
URL: http://oliviasvanbergs.blogg.se/
Postat av: TWILIGHT SUGER!!!!!!!!!!!!!!!!!11

LAAAAAAAAAAAAAAAME!!!

2009-11-22 @ 03:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0