dans och föräldrarmöte!

hejhej, idag ska jag ha dans och föräldrarmöte! är nervös för mötet :S Tänk om det inte går bra för mig..men det tror jag faktiskt att det gör :P Efter dansen ska jag iaf hem och titta på Ugly Betty :D Och på fredag ska nog inte marcus sova hos mig, eller jag vet inte men vi ska kanske ha gäster och då kan inte han va här! Längtar till helgen! Kommer se Ulrik! :P Nu måste jag göra lite läxa om jag orkar..




Ååh, tycker den här bilden på emilia är så himla fin!
Älskar dig <3

Pussar


Kommentarer
Postat av: fex

VART SKA DU SE ULRIK NÅNSTANS ?????!!!!!

HAN ÄR FETT SNYGG !!! (a)

2009-11-24 @ 20:42:52
Postat av: olivia

typ på MGP nordic ;)

2009-11-25 @ 11:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0