back from tanja

morsning! Kom hem från tanja för typ en timme sen. Vi hade sjuukt kul och mysigt igår! Vi gick bus eller godis och fick skiit mycket godis :P Sen åt vi lasagne och sen badade vi i hennes pool! Och efter det gjorde vi oss iordning och allt och sen körde vi anden i glaset! Det va as spännande. Jag tror faktiskt på det för en gång gjorde vi så att alla bara höll fingerspetsen på glaset och det rörde sig skit snabbt! :O Det va faktiskt läskigt .. Efter det låg vi och prata och skratta och sen vid typ halv fyra tror jag vi somna. :) Idag ska jag baara ta det lungt och titta på film! Ska bli skit mysigt faktiskt :P Bilder från igår kommer senare idag när emelie har laddat upp dom!

Kommentarer
Postat av: Wania

Heej heej! Fin blogg!



Hjälp mig att nå toppen som Kissie i hundformat! Thank you, darling <3 xoxo

2009-11-01 @ 15:36:44
URL: http://jagbajsarute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0