Tisdag + bilder!

hejhej. Idag är det tisdag och jag har gått i skolan. Hände inte så mycket förutom att Matteus skola anföll vår skola med snöbollar idag! Haha, det va skit kul. Alla kasta på varandra men matteus gick ganska snart eftersom vår rektor och massa andra lärare skrek att alla i vår skola måste gå in och så.. Rektorn blev mulad nåra gånger och samma med en annnan lärare av mattues barnen! :P Men efter det hade alla sjuor krig och det va skit kul. Fast jag hade verklligen snö överallt och de va inte så trevligt. ;) Efter skolan åkte jag emmy ellinor och ellen ner till drottinggatan och strosa omkring lite där. Alla vi skulle ha köpt julklappar men de blev inge av utan istället fikade vi och emmy köpte en jättefin klänning från h&m! Nu har jag precis ätit och ska plugga lite. Sen klockan åtta blir det Ugly Betty! :D

Bilder från julshowen som är tagna av emilia!









älskar min grupp! <3

















när felicia hade gråtit, stackare!
det va lite bilder från vår show <3



Pussar


Kommentarer
Postat av: fex

går du på annikas dansskola ?? <3333333333333

2009-12-16 @ 16:17:58
Postat av: olivia

nepp. gick på lasse kuhlers men ska nu börja på base23 :) <33333

2009-12-16 @ 17:10:09
URL: http://oliviasvanbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0