Bästa helgen med dansgruppen <3

förlåt för att jag inte bloggat på länge men jag har verkligen haft fullt upp i helgen! Jag har haft världens roligaste helg. Haf haft julshower och sovit hos tanja! Showerna va verkligen jätte roliga! Jag älskar min dansgrupp. Det är så roliga människor i den :) Igår hade jag först en show på förmiddagen och sen i pausen drog ja andrea emelie tompa felix och kyra till sushibar och åt där. Vi va skit flummiga och skratta bara hela tiden :P Efter de va de nåra fjortisar som börja kaxa med oss. Det va skit kul för vi kaxa typ tillbaks och så.Sen hade vi en till show. Den sista på lasse kuhlers dansskola Så när showen va slut samlades alla på scenen och typ började gråta :P Det va så sorgligt. Felicia börja storböla verkligen och sen börja jag likadant! Sen grät typ alla! Usch, men aja det ska bli ett skit kul lov med alla från dansen. Idag har jag gått i skolan och sen gick mika hem till mig. Vi har kollat på film! :D Jag ska kanske sova hos henne också!
bilder från showerna kommer nog i veckan. Agnes och emilia tog nämligen kort med sina kameror. ;)


världens sötaste bild på agnes älskling! Vårshow 2009 :)



Pussar


Kommentarer
Postat av: Apollo

FAN VAD SEXXIG<"

2009-12-17 @ 17:46:06
URL: http://oliviasvanbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0